Гнучкість розуму може замінити красу. Стендаль

7 клас




7 клас 

2020 - 2021 н.р

 ІІ семестр 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  11.01 - 22.01.2021

 

 

Урок №1

 

Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів.

 

1)   Переглянути відео за посиланням:

 

https://www.youtube.com/watch?v=VM44gfeDQD8

 

2)  Записати в зошит тему уроку .

3)  Звернути увагу, що для розрахунків ми використовуємо значення відносної атомної маси, округлене до цілого числа.

 

Записуємо так:

 

Аr( Mg) ≈ 24, а не Ar( Mg) = 24.305

Ar ( S) ≈ 32

Ar( O) ≈ 16

 

Увага!!! Хлор єдиний елемент значення відносної  атомної маси якого не округлюється до цілого числа.

Аr ( Cl) ≈35,5

Домашнє завдання :

Вивчити п.10, виконати завдання № 16 стор. 59, повт п.1

_____________________________________________________________________

Тема: «Вступ»

 

Урок № 4

 

Практична робота №1

 

 

Переглянути відео за посиланням:

 

https://www.youtube.com/watch?v=cFJKBL9r5vM

______________________________________________


Тема:  « Початкові хімічні поняття»


Урок №4

Будова атома.


      Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=-MH2g2jQYMk

   Домашнє завдання:

7 - А, Б - опрацювати п.8,9

7 - В  - опрацювати п. 10,11

____________________________________________


Урок № 5

 

       Хімічні  елементи їх назви і символи.


 

Символ

 

Вимова

Українська назва

Прості речовини

формула

назва

H

аш

Гідроген

H2

Водень

C

це

Карбон

C

Вуглець

N

ен

Нітроген

N2

Азот

O

о

Оксиген

O2

Кисень

F

фтор

Флуор

F2

Фтор

Na

натрій

Натрій

Na

Натрій

Mg

магній

Магній

Mg

Магній

Al

алюміній

Алюміній

Al

Алюміній

Si

силіцій

Силіцій

Si

Кремній

P

пе

Фосфор

P

Фосфор

S

ес

Сульфур

S

Сірка

Cl

хлор

Хлор

Cl2

Хлор

K

калій

Калій

K

Калій

Ca

кальцій

Кальцій

Ca

Кальцій

Fe

ферум

Ферум

Fe

Залізо

Cu

купрум

Купрум

Cu

Мідь

Zn

цинк

Цинк

Zn

Цинк

Ag

аргентум

Аргентум

Ag

Срібло

Sn

станум

Станум

Sn

Олово

Pb

плюмбум

Плюмбум

Pb

свинець

Au

аурум

Аурум

Au

Золото

Hg

гідраргірум

Меркурій

Hg

Ртуть

I

йод

Йод

I2

Йод

 


Дом. завдання :  Вивчити таблицю знаків .

______________________________________________________________

 

Урок  № 6   дистанційне навчання для 7 класу ( 2 група) 16.12.20

 

 

1.     Переглянути відео за посиланням:

 

https://www.youtube.com/watch?v=E5eiVscTUpM

 

2.      Виконати завдання:

Заповнити таблицю.

 

 

Знак

елемента

Назва

Розміщення в періодичній          

               системі

 

Характеристика

        атома

період

 

група

підгрупа

заряд ядра

кількість електронів

    Ag

 

 

 

 

 

 

 

Купрум

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ 6

 

 

 

     3

   ІІ

 

 

 

    Ва

 

 

 

 

 

 


 ______________________________________________________________ 












УВАГА!!!
завдання для всіх хто має борги.
1. Виконати тести

Код доступу 7905529
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Код доступу 9772335
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Код доступу 7227653
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua





                     ЗАВДАННЯ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ.
                                             (  12.03  - 03.04. 2020 )



        УРОК № 1    ЗАВДАННЯ № 1.  на 16.03.2020.

                      САМОСТІЙНА  РОБОТА

               САМОСТІЙНА  РОБОТА



1        ВАРІАНТ.

  1.  Визначити валентність хімічних  елементів у сполуках:

Aq2O,  NH3,  Al2O3,  P2O5,  CH4, Fe2O3.

  1. Скласти формули за  валентністю:

IV                    VII        III        
Si H ,  Mq O,   Cl  O,    P H,    
II             IV
Ba  O,     Mn  O.

       3.  Скласти рівняння реакцій за зазначеними схемами:
          а)    HqO    Hq + O2
        б)    N2 + H2  NH3
          в)   Cr2O3 + Al  Al2O3 +  Cr
          г)    Fe + Cl2  FeCl3
       4.  Вставити пропущені коефіцієнти:        
    
         а)   __  Li  +  O2 → __ Li2O                  
         б)  __  Fe + _ Cl2  __FeCl3               
         в)  N2  + __ H2  NH3                     
         г)   ___ P  + ___ O2 → ___ P2O5.

       5.  Вставити пропущені формули та розставити коефіцієнти:
         а)     SiH4   +    O2      SiO2 +   _____
         б)     ZnS     +   O2        ____    +  SO2
         в)     Zn    +   ____       ZnO



2        ВАРІАНТ.
    
  1. Визначити валентність хімічних  елементів у сполуках:

         CO2,   FeO,   SO3,   SnO2,   Li2O,   As2O3.

  1. Скласти формули  сполук, утворених Оксигеном і такими хімічними елементами:

Cr(VI),  Sb (V),   Pb (IV),  Cu ( II),  Mn (VII),  S (VI).

  1. Скласти рівняння реакцій за зазначеними схемами:
   а)   CO + O2     CO2
         б)   Fe2O3 + HCl →  FeCl3 + H2O
   в)   NH3 + O2  NO + H2O
   г)   Al  +  O2  Al2O3.
      4.  Вставити пропущені коефіцієнти:                      
          а)   ___ Al + ___ S  Al2S3
          б)   ___  H2 + O2 → ___ H2O
          в)  H2 +  Cl2    ___ HCl
          г)  __ Mq  +  O2    ___ MqO     

      5.  Вставити пропущені формули та розставити коефіцієнти:
         а)     CH4   +    O2       CO2    +   _____
         б)     PbS    +    O2       PbO2  +   _____
         в)     Ca      +    O2       _____
                     


         Вибрати свій  варіант та виконати завдання в робочому зошиті.



        УРОК № 2  ЗАВДАННЯ № 2. на 17.03.2020


     1. Виконати завдання на платформі " мій клас"
     2.  Виконати письмове завдання.

       2.1  Допишіть рівняння реакцій:
   
          а)     Li  + O2      →  
         б)  H2   +   O2  →
             IV
        в)  Se    +   O2    →
     2.2   Установіть відповідність  між реагентами та продуктами реакції:

           А)    H2  +  O2    →               1.  CO2  +   H2O
          Б) CH4  +  O2  →                 2.   Fe2 O3   +   SO2
        В)  FeS   +  O2  →                3.    CO2
        Г) C  +  O2    →                   4.     H2O
                                                              5.      H2O2
                                                                   
         2.3.         Закінчити рівняння реакції:
                    Пригадайте, які речовини, утворюються при спалюванні складної речовини.                                             
            а)     H2Se    +  O2  

            б)      MgS   +  O2  

            в)      CuS   +  O2  

           завдання виконуємо в робочому зошиті.
     

           Вивчити  п.22.23

_________________________________________________________________________________



       УРОК №  3   ЗАВДАННЯ № 3    на   30.03  ( 7 - А,  В)  01.04 ( 7 - Б)

Увага!!!
На сайті школи в розділі дистанційне навчання вказано в розкладі електронна адреса на яку ви присилаєте виконане завдання.
Отже, ви маєте мені прислати на електронну адресу:
·        виконане завдання №1 і №2, термін до  03.04.2020
·        якщо є питання  пишіть на ел.пошту.
Бажаю Вам успіхів і здоровя.



Тема уроку:
УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ ГОРІННЯ.
МАРКУВАННЯ НЕБЕЗПЕЧНИХ РЕЧОВИН.

 - переглянути відео матеріал:  https://www.youtube.com/watch?v=_wHHDm_JhaM
1.     Умови виникнення та припинення горіння.
Для початку будь-якої реакції повинні бути витримані певні умови, які є поштовхом для початку реакції:
-          Підвищені тиск і ( або) температура;
-          Наявність каталізатора
для багатьох процесів каталізатором є вода ( у вигляді парів)
-          Температура
для початку реакції речовину слід нагріти; самостійно підвищення температури може відбуватися там де є повільне окиснення речовин( самозаймання) – компостні бурти, просочене мастилами ганчір'я, бавовна в корабельних трюмах та ін.
             Для припинення горіннеобхідно:
-          Припинити контакт речовин з киснем;
-          Різко охолодити ділянку матеріалу, що горить;
           Для охолодження ( гасіння) використовують:
-          Воду
-          Вуглекислий газ( зріджений), азот
-          Порошки, а також пісок, грунт та ін..
         ЗАПАМ'ЯТАЙ!!!
         НАЙКРАЩИМ СПОСОБОМ БОРОТЬБИ З ПОЖЕЖЕЮ Є ЗАХОДИ ЇЇ ЗАПОБІГАННЯ.


2.     МАРКУВАННЯ НЕБЕЗПЕЧНИХ РЕЧОВИН.

Маркування- це інструмент, який допомогає споживачеві зробити свідомий вибір.

Опрацювати текст підручника стор. 123-124, скласти конспект.

3.      ВИКОНАННЯ ВПРАВ.

3.1.             Написати рівняння реакції кисню з речовинами:
А)   ZnS 
Б)   Mg S
В)   C3H8


Нагадую, що при взаємодії кисню з складною речовиною утворюються оксиди тих елементів, з якої складається складна речовина.
                                       V    II          I  II
2РН3   +  4 О2     →     Р2 O5    + 3H2O

Розставляємо коефіцієнти:
Атомів Фосфору зліва один, а зправа два, тому перед формулою РН3 ставимо коефіцієнт 2
Атомів Гідрогену зліва стало 6 ( 2*3), а зправа 2, тому перед формулою Н2О ставимо коефіцієнт 3 (6:2)
Рахуємо зправа атоми Оксигену 5+3=8, а зліва їх 2, тому пере формулою О2 зліва ставимо коефіцієнт 4 ( 8:2)
3.2.             Розставте коефіцієнти у схемах рівнянь:
А)  Сu2O   +     O2  →   CuO
Б)   CO   +   O2   →   CO2
В)   C2H4  + O2     →      CO2 + H2O
        3.3.    Установіть послідовність   зростання валентності елемента у сполуці з 
                 Оксигеном:
А        СО                                                                  
Б         СО2
В         Н2О
Г         Al2О3

Щоб виконати завдання :
Треба визначити валентність кожного елемента у сполуці.
Повторити п.13, стор.71-72.

Домашнє завдання
Вивч. п.22, повтор.п.13, виконати завдання №3.1,3.2,3.3 із розілу уроку виконання вправ,  фотозвіт виконаного завдання ви присилаєте на ел.пошту:  tanusa25bac@gmail.com до 02.04.2020
_______________________________________________________


    Урок № 4     Завдання № 4     на 31.03 7-А,01.04 7 -В, 07.04 7-Б

1.      Записати тему і план уроку.
2.    Записати короткий конспект, опрацювавши текст підручника.
3.     Записати коротку характеристику озону.( див. в конспекті уроку № 4).
4.    Переглянути запропоноване відео за посиланням:
ttps://www.youtube.com/watch?v=qEsxzLgTe8s
5.     Виконати письмове завдання і переслати його ( тільки письмове завдання) на ел. пошту.

Дякую, бажаю успіхів і здоров'я.


Колообіг Оксигену  в природі. Озон.
Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.
1.      Поширення Оксигену в неживій природі.
2.    Біологічна роль Оксигену та кисню.
3.    Застосування кисню.
4.    Озон.
5.     Проблема чистого повітря.
І.  Читаємо текст підручника і коротко записуємо конспект .п.23,24.
ІІ.  Переписуємо в зошит все, щозараз буде пояснено про озон.
      Озон О3  - це алотропна  модифікація Оксигену. Блакитний газ ( у зрідженому стані має колір індиго, у твердому – темно-синій) із своєрідним , різким  металічним  запахом, дуже отруйний.           Утворюється з атмосферного кисню під впливом сонячного випромінювання:     hv
                               3 О═ 2О3
         У стратосфері  на висоті 12 -50 км ( максимальна концентрація – на висоті 20-25 км) міститься 85-89% атмосферного озону, утворюючи озоновий шар.  Як і інші атмосферні гази, озон насправді не утворює шару, а міститься в усій газовій оболонці. Просто розповсюджений він нерівномірно. Зрозуміло, що на висотах 20-25 км він існує в надзвичайно розрідженому стані: якби озон атмосфери привести до   нормальних умов, то утворився би шар, товщина якого була би  близько 3 мм. Цей газ має виняткове значення для життя на Землі як захисник від згубного ультрафіолетового випромінювання.
   У приземних шарах (смоговий озон) його концентрація збільшується після грози ( тимчасово) і внаслідок промислової діяльності людини ( це погана ознака, яка свідчить про забруднення атмосфери). Є озон і у хвойних лісах, де він утворюється внаслідок окиснення смолистих речовин.
    Озон – сильніший окисник, ніж кисень.
   Унаслідок токсичної дії має негативний вплив на живі об'єкти.

ІІІ.  Переглянути відео:
     https://www.youtube.com/watch?v=qEsxzLgTe8s
      IV.     Домашнє завдання.
                  Вивч.п.23,24 ,повт.п.14
       V.  Завдання обов'язкове для виконання і має бути    
             надіслано на  ел. пошту.
         Вставте слова « кисень» або « Оксиген»:
1.       Формула …  - О2
2.    … підпримує горіння і дихання.
3.    … входить до складу простих речовин: О2 і  О3, атож до складу складних речовин: СО, СО2, Н2О.
4.    … погано розчиняється у воді.
5.     …. – найпоширеніший елемент.
6.     Молекула … складається з двох атомів Оксигену.
7.     Порядковий номер …. – 8, відносна атомна маса 16.
8.     В … тліюча скіпка спалахує.
9.    …  - безбарвний газ.
10.          … газ, який важчий за повітря.
_____________________________________________



     Урок № 5        Завдання № 5   на 06.04 7- А і  7 - В ; 08. 04 7 - Б

1.      Записати тему і план уроку.
2.    Переглянути запропоноване відео за посиланням:



по мірі перегляду робити в зошиті необхідні нотатки.

3.    Підготувати цікаві повідомлення про воду, на окремому аркуші формату А – 4  у вигляді краплини води. Зберігати і здати,  коли   зустрінемося.

Вода, склад молекули, поширеність в природі, фізичні властивості. Вода – розчинник.
1.      Вода.
2.    Поширеність води у природі.
3.    Фізичні властивості води.
4.    Вода – розчинник.


           Домашнє завдання.
                     Вивч.п.25,повт.п.15 на повторення № 7, стор.82 – пересилати не потрібно + підготувати цікаві повідомлення про воду, на окремому аркуші формату А – 4  у вигляді краплини води. Зберігати і здати,  коли   зустрінемося/

______________________________________________________



 Урок № 6       Завдання № 6     13.04(7 – А,7 – В)  15.04 ( 7- Б) 

РОЗЧИН І ЙОГО КОМПОНЕНТИ.  ВОДА  РОЗЧИННИК.

1.      Розчин та його компоненти.
2.    Водні розчини.
3.    Таблиця розчинності.
        Переглянути відео за посиланням:
       Зробити записи в зошит : 
1.       Розчин .
2.      Розчинник.
3.      Як визначити розчинність речовин у воді.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Вивчити п. Вивч.п.26 ст.143-144 (до масової частки). повт п.16,17, пояснення до теми:https://www.youtube.com/watch?v=T1l9cnNFdlg
Записи в зошит.
______________________________________________________




Урок № 7       Завдання № 7        14.04(7 – А) , 15.04 (7 – В),   
                                                                             21.04  ( 7 – Б)

КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗЧИНУ. МАСОВА ЧАСТКА РОЗЧИНЕНОЇ РЕЧОВИНИ В РОЗЧИНІ.

Записати в зошит тему, конспект, шпаргалочку і розв'язок задачі 1,2, 3 з пояснення до уроку.

Кількісною характеристикою розчину є масова частка розчиненої речовини в розчині.
Масова частка розчиненої речовини позначається w – (дубль ве) і показує відношення маси речовини до маси розчину. Може виражатися у частинах           ( частках) або відсотках.
Має математичний вираз:
            mречовини
w  = --------------  *   100%
            mрозчину

т розчину  = т речовини   +  т води
вода – розчинник, отже розчин складається з розчинника та розчиненої речовини.

Переглянути відео та записати в зошит формули ( шпаргалочку для розумників)

Задача 1, 2, 3  переписати в зошит.
Розв'язати самостійно:
1.       Учень до солі масою 2г додав 198 г води й перемішав до повного розчинення солі. Обчисліть масову частку солі в отриманому розчині.
2.      В 200 г розчину міститься 5 г цукру. Знайдіть масову частку розчиненої речовини в розчині.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Вивчити п. Вивч.п.26. повт п.18, вивчити формули
Задачі для самостійного розв'язання 1 і 2 виконати і переслати на ел. адресу.
____________________________________________________________


Урок № 8     Завдання № 8      22.04  ( 7 – Б),  27.04 ( 7 - А, 7 - В)


МАСОВА ЧАСТКА РОЗЧИНЕНОЇ РЕЧОВИНИ В РОЗЧИНІ . РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.

1.      Розглянути розв'язки запропонованих задач. Записати в робочий зошит.
2.     Виконати тестову роботу, розв'язки задач записати в зошит.
Тестова робота за посиланням:

join.naurok.ua   код доступу  545646, після проходження тесту фото з розв'язками задач на почту.
для тих, хто декілька раз проходить тестування: буду ставити середню оцінку з усих спроб. Без розв'язків буде максимальний бал - 6.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Вивчити  Вивч.п.26. повт п.19, вивчити формули

__________________________________________________________

Урок № 9  Завдання № 9   28.04 ( 7 –А, 29.04  ( 7 – Б, 7 – В)

РОЗВЯЗУВАННЯ  ЗАДАЧ.

Закріпити вміння розв'язувати задачі.

Задача 1.
Обчислити масу натрій гідроксиду, який міститься в 50 мл  10%-го розчину( густина розчину 1,11 г/мл).

Дано:                                                            Розв'язання.
Vрозч. = 50 мл                                                    mреч.
ρрозч.  = 1,11 г/мл                                    w =   _______  *   100%;
       w  = 10%                                                                         mрозч.
     _______________________  
             mреч.- ?                                                         mреч.  =    w mрозч.
                                                                                                       100%          

                                                                                                  ρ = m            m розч.V*ρ
                                                                                            V
1.       Знаходимо масу розчину:
                  трозч. =  50 мл * 1,11 г/мл  = 55,5 г     
2.      Знаходимо масу речовини:

треч.  = 10%  *  55,5 г  =  5,55 г
                      100%

Відповідь: маса натрій гідроксиду 5,55 г

Задача 2.

До розчину масою 200 г з масовою часткою розчиненої речовини 15%, додали розчин масою 300 г з масовою часткою розчиненої речовини 20%.
Знайти масову частку розчиненої речовини в добутому розчині.

Дано:                                                           Розв'язання:
т1розч. = 200 г                                  
       w1 = 15%   або   0,15                                                                
            m2розч. = 300 г
               w2  =  20 %  або 0,2                      
  w  - ?
                                                               w =   треч *   100%;
                                                                                            трозч.
  
                                                                                   mреч.  =    w mрозч.
                                                                                                    100%          


треч.  = т1 реч + т2реч.
трозч. =  т1розч.  +  т2розч
т розч. = 300 г + 200 г = 500 г
т1реч. = 200г * 0,15 = 30 г
т2реч. = 300 г * 0,2 = 60 г
т реч. = 30г + 60 г = 90 г
         90 г
w=---------   *  100% = 18%
      500г

Відповідь: 18 %


Задача 3

Змішали 247 г 62%- го розчину і 145 г 18%- го розчинів сульфатної кислоти. Знайти масову частку розчиненої речовини в новому розчині.

Задача 4.

У якій масі води необхідно розчинити 50г сульфатної кислоти, щоб одержати 10% - ний розчин?

Задача 5.

Обчислити масу нітратної кислоти , що міститься в 40 мл 15 % розчину ( густина розчину – 1,51 г/мл).

  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
               Вивчити п.26. повт п.20, вивчити формули, розв'язати задачі 3,4,5 і     
              розв'язок на ел. пошту.
______________________________________________________________

Урок № 10  Завдання № 10  04.05 ( 7 –А, 7 – В) 05.05  ( 7 – Б)
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5
ПРИГОТУВАННЯ РОЗЧИНУ З ПЕВНОЮ МАСОВОЮ ЧАСТКОЮ РОЗЧИНЕНОЇ   РЕЧОВИНИ.
Мета: навчитися практично виготовляти розчин із
                заданою масовою часткою речовини. 
Обладнання і реактиви: дистильована вода, терези, и  
                шпатель, кухонна сіль, колба, склянна паличка.

                          Хід роботи.
1.      Повторити правила безпечної поведінки при роботі з склянним  посудом та правила поведінки при проведенні хімічного досліду.
2.    Зробити необхідні розрахунки.
3.    Оформити звіт.
4.    Виконати практичне завдання.


Варіант – 1
Приготувати 40 г водного розчину кухонної солі з масовою часткою цієї речовини 0,05.

Варіант – 2
Приготувати  з 2 г  кухонної солі розчин  з масовою часткою цієї речовини 4%.
Пояснення:
Для того , щоб приготувати розчин потрібно знати масу речовини і об'єм води.
Масу речовини можна знайти з формули:

                                          w =   треч *   100%;
                                                                     трозч.
                          Масу води можна знайти :
             
                                                      трозч.  =  т реч.  +   т води
                          Потім за формулою:

                                               ρ = m              
                                               V
Знаходимо об'єм, знаючи густину води – 1 г/ мл.

Виконання роботи:
1.     Розв'язати задачу.
2.   Оформити звіт у вигляді таблиці:

Варіант
Маса розчину,            
          г
Маса   речовини,
         г
Маса води,
    г
Об'єм води,       
   мл
Масова частка розчинен. речовини,           
           %







3.   Скласти план приготування розчину.
1.     У колбу поміщаємо сіль масою _______
2.   Вимірюємо воду об'ємом  ___________
3.   Наливаємо воду в колбу.
4.   За допомогою скляної палички ретельно перемішуємо.
5.    Отримали розчин масою _______ з масовою часткою розчиненої речовини _______.
4.   Записуємо висновок до роботи.
5.    Виконуємо практичне завдання.
Варіант – 1

1.      Яка маса гліцерину міститься у 20 мл його розчину з масовою часткою розчиненої речовини 40%, якщо густина розчину становить 1,1 г/мл.
2.    У розчин солі масою 300г з масовою часткою розчиненої речовини 10%, додали  10 г цієї солі.  Яка масова частка солі в новому розчині.
            Варіант – 2
1.      У  розчин масою 200 г з масовою часткою солі   15% додали 200 г води. Обчислити масову частку солі в новому розчині.
2.     В якій масі води необхідно розчинити 30 г цукру, щоб отримати 5% розчин?.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
               Вивчити п.26. повт п.21, виконати практичну роботу та надіслати

               на ел. пошту до 06.05.2020
___________________________________________________


 Урок № 11  Завдання № 11  06.05  ( 7 – Б),
                                                          12.05(7 – А), 13.05( 7 – В)
ПІДГОТОВКА ДО КОНТРОЛЬНОГО ЗРІЗУ ЗНАНЬ.
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ТЕМИ: « РОЗЧИНИ»

Переглянути відео за посиланням:
Записати розв'язок приведених задач в зошит.
Виконати запропоновані задачі та надіслати їх розв'язок на ел. пошту.

1.      Для засолювання огірків використовують 6% - й розчин кухонної солі. Обчисліть масу солі, необхідної для приготування такого розчину масою 900г.
2.     Визначте масову частку розчиненої речовини в розчині ( %), одержаному при розчинені 20 г солі в 180 г води.
3.     Яка маса хлороводню міститься у 2,0 л розчину хлоридної кислоти(ρ=1,108г/ мл) з масовою часткою речовини 22%.
4.  До розчину масою 400 г з масовою часткою сульфатної кислоти 12% додали 80 г води. Визначте масову частку кислоти в одержаному розчині
  5. До розчину масою 260 г з масовою часткою Натрій гідроксиду 10% додали ще 80 г Натрій гідроксиду. Визначте його масову частку в одержаному розчині.


               Вивчити п.26. повт п.22, виконати задачі та надіслати

               на ел. пошту
________________________________________ 
   Урок № 12  Завдання № 12  13.05  ( 7 – Б),
                                                          18.05(7 – А, 7 – В)

Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.
1.      Взаємодія води з оксидами.
Оксиди – це складні речовини, які складаються з двох елементів, один з яких Оксиген.
2.     Поняття про основи й кислоти.
Переглянути відео, зробити необхідні записи в зошит:
3.     Поняття про індикатори.
            Домашнє  завдання:
               Вивчити п.28  повт п.23, готуємося до контрольного зрізу знань.

1 коментар: